13 February 2016

ENERGETIX V-DAY!!!

Jewellery: ENERGETIX  o  Bodysuit: TUTAJ  o  Laced bra: OYSHO  o  Heels: WITTCHEN   o   Lipstick: MAC Diva Matte  o   Hair extensions: TUTAJ   o  Nails: KLIK


Biżuteria: ENERGETIX  o  Body: TUTAJ  o  Koronkowy stanik: OYSHO  o  Szpilki: WITTCHEN   o   Szminka: MAC Diva Matte  o   Przedłużane włosy: TUTAJ   o  Pazury: KLIK 





Cudnych Walentynek Kochani!!! Obchodzicie to święto? Czy śmiejecie się w twarz tej amerykańskiej, konsumpcyjnej bańce mydlanej i oglądacie Terminatora? Ja niespecjalnie, ale za to miałam idealny pretekst, żeby bez żadnych konsekwencji założyć na siebie te cudne, optycznie modelujące sylwetkę body i zupełnie bezsensowne uszy myszki Miki. I jak obiecałam, wyjaśnię też wreszcie tajemnicę magicznej biżuterii ENERGETIX, która przewija się tu i tam od kilku postów wstecz. O co to całe zamieszanie? Czym ENERGETIX różni się od wielu innych marek tworzących wysmakowaną, minimalistyczną biżuterię? Pamiętacie jak wspominałam, że jest to biżuteria zdrowotna? Brzmi niewiarygodnie, ale tym razem i ja, sceptycznie nastawiona do większości cudownych wynalazków, musiałam przyznać się do błędu i aż przecieram oczy ze zdumienia.
Może niektórzy z Was wiedzą, że w związku z moją pracą i studiami, często nadwyrężałam ręce i kręgosłup, co pociągnęło za sobą konsekwencje w postaci dyskopatii i bardzo częstych migren z aurą. Jak migreny miewacie to za pewne wiecie, że nie ma zmiłuj, nic na nie specjalnie nie pomoże. Znajoma poleciła mi - noszenie biżuterii magnetycznej. Brzmi jak bajka, wiem, ale wbrew pozorom mechanizm ich działania takiej biżuterii jest całkiem prosty i logiczny. Każdy element posiada w sobie magnesy o rożnych mocach oraz domieszki miedzi, które przywracają właściwe pole magnetyczne, będące jedną z rzeczy niezbędnych dla naszej egzystencji, a przez ciężka zabudowę tracimy z nim zupełnie kontakt. Co więcej, magnesy rozrzedzają krew i rozluźniają przykurczone od wysiłku i stresu mięśnie. 
Firma ENERGETIX wyspecjalizowała się w produkcji i dystrybucji biżuterii magnetycznej. Biżuterii, która jest wyrazem stylu życia, dobrego samopoczucia i wysokich wymagań estetycznych. Wzornictwo jak i różnorodność materiałów z jakich wykonana jest biżuteria, z łatwością łączy się z klasyczna biżuterią ze złota srebra czy platyny. Klasyczne wzornictwo odpowiada zarówno kobietom jak i mężczyznom, niezależnie od wieku i stylu. Opinie klientów z całego świata potwierdzają działanie biżuterii magnetycznej na zdrowie. Wielu posiadaczy owej biżuterii, w tym ja, podkreśla dobroczynne właściwości terapii magnetycznej nawet w przypadkach, w których inne metody terapii okazują się nieskuteczne. Z czystym sercem mogę Wam polecić - czwarty tydzień nosze kolczyki (im bliżej miejsca bólu tym lepiej) oraz bransoletkę, jedna casualowa lub druga bardziej elegancką na zmianę i od 4 tygodni nie miałam migreny. Naprawdę. Nie będę Was oszukiwać, bóle w plecach dalej mi się zdarzają, jednak o wiele rzadziej i dużo słabsze, ale co najważniejsze ból głowy zupełnie ustąpił, przynajmniej na razie. Jak dla mnie to magia - próbowałam już wszystkiego - od leków, po terapie manualna, a teraz moge łączyć przyjemne z pożytecznym i dumnie głosić ze nosze kolczyki dla zdrowia:D tyle wygrać! Buzi!

_______________________________________________________________________________________________________________


Hello there, Fashion Lovers! How are You on this Valentine's Day? Are You celebrate with Your soul mate or Are You watching silly movies with Your best friend? I finnaly had the pretext to wear this fabulous, body shaping overall and those totally loony Mickey Mouse ears. Have a great Day everybody! Big kiss!
___________________________________________________________________________________________________



DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ



Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

18 comments:

  1. Kochana, ale sesja! :) WOW! ♡
    Cudownie wygladasz! I jaki sliczny pokoik :)
    Milego weekendu :*

    ReplyDelete
  2. Cudne zdjęcia! Bardzo podoba mi się koronkowy staniczek, marzy mi się taki :) pzdr

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie, żę stworzono taką biżuterię - sama ewnie podeszłąbym do niej sceptycznie, ale widzę, że Ty się orzekonałaś ;) oczywiście wyglądasz megasexy, ale o tym chyba nie muszę pisać ;P pozdrawiam i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  4. you look amazing! so pretty! love the Mickey ears.
    Happy Valentine's day!!!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Twoje okołowalentynkowe posty są baaardzo sexy. Pięknie wyglądasz! 💋

    ReplyDelete
  6. Małe sprostowanie: na końcu poprzedniego komentarza był całus a nie znaki zapytania. ;)

    ReplyDelete
  7. Bardzo kobieco! Super!:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Qué guapísima estas las fotos son preciosas
    Un besito guapa

    ReplyDelete
  9. Fiu fiu szalejesz! Pięknie wyglądasz, mega zmysłowo a zarazem dziewczęco ;)

    ReplyDelete
  10. no Kochana szalejesz:) wyglądasz pięknie i seksownie;)piękna z Ciebie dziewczyna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja walentynki spędziłam jak zwykły dzień :D
    Wyglądasz bosko <3

    http://bagandcoffe.blogspot.com/
    http://style-dz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Wow, świetnie wyglądasz :) Niestety Minionek też skrada zainteresowanie hehe

    ReplyDelete
  13. walentynki powinniśmy obchodzić 365 dni w roku, a nie tylko 14 lutego- strasznie przereklamowane i skomercjalizowane robi się te święto :/
    a tu chodzi przecież choćby o poświęcenie chwili drugiej osobie, a nie nagle jakieś drogie prezenty :/

    kochana wyglądasz mega sexownie i zmyslowo !
    cudownie !
    a bosy boskie <3

    i jaki koteł piękny <3 i jaki ma duzy, puchaty ogon, co to za rasa ?
    a wczoraj byl wlasnie dzien kota :)

    klikam we wlosy, ale link body niestety nie dziala :/
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    ReplyDelete
  14. Łaaał, nietypowa sesja, prezentujesz się elektryzująco i kusząco! :D
    Podoba mi się!

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    ReplyDelete