20 December 2016

STILL BARE.

Coat: MINT & BERRY  o  Scarf: BURBERRY  o  Boots: HERE    o  Hat: HERE    o  Tote: JOOP!   o   Nails: HERE
   
Płaszcz: MINT & BERRY  o  Szal: BURBERRY  o  Kozaki: TUTAJ    o  Kapelusz: TUTAJ    o  Torba: JOOP!   o   Pazury: TUTAJ   



Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! Czujecie to? Ja bardzo! Zwłaszcza, że w tym roku (suspensja....) za oknem mamy prawdziwą zimę! Nie wiem jak Was, ale mnie, po tylu latach szarej pluchy na święta, cieszy to podwójnie. Dlatego zanim wrzucę coroczny, lśniący, cieplutki i pachnący choinką bożonarodzeniowy post, przyszła kolej na ten zimowy. Taki niezwykły zwyklak, w moim ostatnio ukochanym wielbłądzim odcieniu beżu. Jak Wam się podoba? Czujecie takie kolory, czy wolicie postawić na bardziej soczyste odcienie?
Przypominam też o moim skromnym dziecku, nad którym wraz z ekipą fantastycznych ludzi pracuje od niemal roku. Mowa oczywiście o Magazynie Modny Śląska w nim: moda, design, kultura, sztuka, polityka, biznes, ludzie, miejsca, wydarzenia czyli wszystko, co zasługuję na uwagę na Śląsku (i świecie). Tym razem Magazyn ma niecodzienne wydanie, dwuokładkowe, z częścią przeznaczoną dla PAŃ(klik) & PANÓW(klik)Miłej lektury & wesołych Świąt!

___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

14 comments:

  1. pięknie wyglądasz:) śliczny płaszcz:)

    ReplyDelete
  2. wow ! Mega fajna stylówka! :) U mnie nie ma śniegu...

    Pozdrawiam serdecznie,
    MONIQUE ;*

    ReplyDelete
  3. Ale u Ciebie pięknie :) U mnie chlapa :(
    Wyglądasz mega kobieco, pasują Ci takie kolory :) Swoją drogą podobają mi się zdjęcia oraz ich kompozycja :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    ReplyDelete
  4. Świetny płaszcz :) Paznokcie zjawiskowe. Całość prezentuje się rewelacyjnie. Miło patrzy się na Twoje zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. przepiękny płaszcz! całość wygląda rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw, odjęło mi tchu jak go zobaczyłam.
    Kobieta z klasą :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  7. genialne elektryzujące zdjęcia i super pazurki ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  8. Completely in love with this camel coat!

    ReplyDelete
  9. Jak dla mnie, cos rewelacyjnego! <3

    ReplyDelete
  10. Wow nice pictures :) “We hope you have a nice, relaxing Christmas" .
    Regards
    Walkindiscount.com

    ReplyDelete
  11. Ja o śniegu mogę sobie póki co jedynie pomarzyć, bo u mnie nie spadl jeszcze ani na chwilę :/
    piękna, śnieżna otoczka- zazdroszczę na prawdę, bo u mnie chalapa, ciapa :/

    Fantastycznie wyglądasz kochana!
    plaszcz jest boski i mega szykowny kapelusz ajćććć <3
    i powiem mi, czy Ty ścięłaś wlosy ? bo już na FB tak patrzylam :) hehe


    Wesołych Świąt :)
    Daria

    ReplyDelete
  12. Piękna stylowa stylizacja, jestem jej pod wrażeniem :)
    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete