12 November 2017

SILESIAN TIGHTS.

Coat: ZARA  o  SweaterMANGO   o   Skirt: HERE   o   Overknee boots: HERE   o   Cat eye sunnies: FENDI   o   Siesian tights: HERE  o   Nails: HERE

Płaszcz: ZARA  o  SweterMANGO   o   Spódnica: TUTAJ   o   Kozaki za kolano: TUTAJ   o   Okulary: FENDI   o   Śląskie rajstopy: TUTAJ  o   Pazury: TUTAJ
___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!


See you soon on 
Pandamone!
____________________

M

10 comments:

  1. jestem pod wrażeniem:) wyglądasz fantastycznie i świetnie połączyłaś wzory:)

    ReplyDelete
  2. Pieknie się prezentujesz. I jeszczze ta natura na zdjęciach

    ReplyDelete
  3. Kwintesencja elegancji :)) cudnie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kwintesencja elegancji :)) cudnie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Płaszczyk mnie zachywcił, idealnie leży i ma boski krój !

    ReplyDelete
  6. Ta spódnica bardzo mi się podoba- jej wzór i asymetria- mega !
    Rajstopy i kopertówka również fantastyczna :)
    Fajnie wyglądasz w tej fryzurce kochana, dawno mnie tu nie było :O

    28,71$, Zaful
    mogę prosić również o klik ? :) ;*

    ReplyDelete