17 March 2018

GEOMETRIC.

Coat: ARYTON   o   Turtleneck: VINTAGE  o   Waist belt: VALENTINO  o  Booties:  TUTAJ   o   Culotte pants: H&M   o   Cap: VISTULA   o   Nails: TUTAJ

Płaszcze: ARYTON   o   Golf: VINTAGE  o   Pasek: VALENTINO  o  Botki:  TUTAJ   o   Spodnie dzwony: H&M   o   Kaszkiet: VISTULA   o   Pazury: TUTAJ
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!



See you soon on 
Pandamone!
____________________

M

4 comments:

  1. WOW :) Nie wiem od czego zacząć, bo wszystko wygląda perfekcyjnie. Rewelacyjne zdjęcia. Piękna modelka, świetna stylizacja. Śliczne paznokcie a na tle tej torebki po prostu przepięknie się prezentują :)

    ReplyDelete
  2. Coat: ARYTON o Turtleneck: VINTAGE o Waist belt: VALENTINO o Booties: TUTAJ o Culotte pants: H&M o Cap: VISTULA o Nails: TUTAJ
    https://goo.gl/pQQt88

    ReplyDelete
  3. Według mnie Twoja stylizacja to sztos! Bardzo dobre zdjęcia. Przepiękna modelka, a stylizacja tym bardziej :) Ładny golf podobny widziałam na zoio. Wpadnij, może coś jeszcze w takim stylu dobierzesz.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna stylizacja strasznie mi się podobają kolory :D

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZIN I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA ❤
    Serdecznie zapraszam na mojego BLOGA.
    Serdecznie zapraszam na mojego INSTAGRAMA.

    ReplyDelete